Topel pomladanski dan je bil kot nalašč primeren za pomemben dogodek, ki se je odvil v središču Ljubljane. Roke so si podali direktor Fructala, Goran Medić ter predsednik Kolesarske zveze Slovenije, Tomaž Grm, predstavnik Maratona Franje in direktor dirke Po Sloveniji, Bogdan Fink ter dodali svoj podpis na papir, katerega vsebina obeta mnogo zanimivega.
Podjetje Fructal je tako s svojo blagovno znamko sadno-žitnih rezin Frutabela, z velikimi koraki vstopilo v svet kolesarstva (kasneje tudi teka). Odločeni narediti nekaj posebnega in zanimivega, so se zavezali, da bodo s vsemi partnerji iskali skupne sinergije za ustvarjanje dodane vrednosti za ljubitelje kolesarstva.
»Fructal je vedno z zadovoljstvom sodeloval s športnimi subjekti in da smo vstopili v sponzorske projekte na področju kolesarstva (in teka) je za nas zelo pomembno, saj je Frutabela stalna sopotnica športnikov pri njihovih športnih podvigih,« je dejal direktor Fructala Goran Medić.
Ideja, da se kolesarstvo in blagovna znamka Frutabela povežeta na relevanten način ter skupaj ustvarjata zanimive vsebine, produkte in dogodke, je tako dobila veter v hrbet.
FOTOGALERIJA
(Foto: A. Hostnik / Sport Media Focus, 2014):